tisdag 14 juni 2011

Härnösand

Idag har jag varit till Härnösand och träffat lite SVfolk. På vägen hem stannade jag och Vivi till i Docksta och skulle plocka liljekonvaljer men där va det nästan utblommat - det gäller att vara i rätt tid om man ska få plocka sina älsklingar. Tur att sommaren är lite senare här... nån bukett till vill jag nog hinna med. Nu fanns det iaf lite blommor så en härligt doftande bukett står på mitt köksbord.

Sista kvällen för cyklingen till Bränna är också avklarad - vinst på alla lotter (utom mina då) Alla barnen va nöjda.... "vi fyller på kepslagret"
Soptunnan är utdragen och vi laddar för en ny dag med simskola... imorgon är det jag som kryssar mig fram på Bredbyvägen med 4 badsugna grabbar!

God natt mina vänner - imorgon kommer en bild på presenterna jag fick idag... jättefina!

Inga kommentarer: