tisdag 31 juli 2012

Sen sommar

Nu börjar kvällarna bli mörka, speciellt när himlen är regntung.

Jag sitter på altanen och bara myser i stearinljuset. Detta är den bästa platsen... Här har jag suttit många kvällar och njutit. Ljumt av dagens sol - full koll på alla som passerar... så härligt!

Idag har det varit en bra dag. Startade rätt tidigt med en havregrynsgröt och nyhetsmorgon. Rätt skönt att få en stund för sig själv på morgonen.
Väckning kl 9 - Nils vill ogärna missa "Sommarlov", Kapten Sabeltand och allt vad det nu är. Medan de såg på tv så tog jag en promenad... något varmt å klibbigt kan man säga.

Efter lunch så drog grabbarna till sina kompisar i Uberg. Där hade de roligt hela dagen medan jag klippte gräs...
Blev bjuden på middag på 10an - kanongod middag - vi fick även efterrätt!!

Kvällen har vi tillbringat tillsammans med Måns och allsång på Skansen. Allt i sann sommaranda.

Imorgon är det en ny dag som fortfarande är helt tom och oplanerad - Bästa som finns... möjligen kan det bli nån loppistur men som sagt - oplanerat är bäst.

Jag vet iaf att jag måste springa med Axel imorgon.... Nils blir nog inte med oss... Han förklarade mycket väl för oss igår varför han inte ville vara med å träna - Så här svarade han när Rickard frågade om han skulle hänga med: - Näj, jag är inge träningsmänniska!
Kort å gott - De är små men vansinnigt kvicktänkta!

Det va det... nya rapporter imorgon!

Law Law...

Inga kommentarer: