fredag 13 juli 2012

Lätt...

... att hålla sig för skratt. Nu är jag less på denna dimma och dis som ligger över oss. Hur svårt kan det vara att få lite sol och torrt väder.
Det känns som höst och jag är inte riktigt redo för det än.

Verkar inte vara nåt vidare i Åsele heller - trist. Vi hade tänkt att åka upp en sväng men det svåra är att om man ska åka ikväll eller imorgon?? Hinner väl inte gå på marknaden så mycket men lite tivoli för barnen kanske. Jag skulle gärna ta en runda på marknaden. Tur att alla knallare står på samma plats så man kan hitta dem lätt... Jag skulle gärna vilja hotta upp min fiskeväska fast för att göra det  räcker det att gå några steg tvärs över vägen - LUNDS har ju också fiskegrejer!
Vi får väl se hur det blir...
Trodde att vi skulle få åka till Docksta idag också men hur kul känns det att vara där i snålblåst och moln... Tror vi inväntar en lite soligare dag...

Denna sommar går till historien - SKIT SKIT SKIT.... En regndag är helt okej men inte varje dag.

Inga kommentarer: