tisdag 10 juli 2012

En sju-sovande sjuåring

Godmorgon!
Här råder ett lugn inte likt att skåda... Axel och Nils sover ut idag - Väck oss inte till sommarlov på tv!
Det tar på att fylla år men han avslutade sin dag med att säga - Det här va den bästa dagen!! Ett gott betyg tycker jag.
Idag blir det mera kalas, vi ska till Nelia som fyllde år under lägret... kul!

GRATTIS även till Kristina Näsström som fyller år idag hinner vi tittar vi nog in till dig också.

Nu har jag snart packat upp all lägerpackning och tvättat bort. Det blir en sorts barr-skog-myggmedels doft åt hela väskan så det är lika bra att det får snurra några varv i tvättmaskinen.

Idag är det ingen vidare sommardag - grått och lite småkallt. Jag vill ha en ny sommar... kan det bli så mycket sämre?? Nåväl. Det är väl bara att gilla läget men lite less måste man få bli. Tur att det inte regnade under lägret iaf.
Det blev en fin avslutning på lägret, dop av tre fina ungdomar, Lovisa, Nils och Adam - Jag har sagt det förr och säger det igen - jag är imponerad av alla ungdomar i Skorped - så fina, så duktiga och trevliga. Det är en fröjd att få känna er. Det måste vara nåt i vatten som gör alla så fina.

Ha en bra dag allihopa... för det tänker jag ha!

Inga kommentarer: