söndag 15 juli 2012

Filmtajm

När barnen gått upp och sett Bullerbyn så satte jag mig och såg en film - helt i min smak... En av Liza Marklunds alla böcker - En plats i solen. Kanske inte världsbäst men helt klart sevärd.
Rätt härligt att se en film och sen göra kväll.
Har saknat mina små trollungar så det ska bli gött å somna med dem.

Imorgon börjar simskolan så det blir ingen sovmorgon den här veckan. Jag har även fått för mig att sommaren börjar den här veckan... jag hoppas verkligen inte att jag har fel.

Dags att släcka å borsta tänderna... Sov gott alla... Jag känner mig på ett ovanligt bra humör... Men saknar givetvis Rickard som dragit iväg en sväng på jobb... Fast han är ju hemma snart och då blir det NIP YRA för hela slanten! Hoppas även på att hinna en sväng till Docksta nåt dopp i havet måste det väl bli även den här sommaren.

Natti-natti!!

Inga kommentarer: