söndag 22 juli 2012

Fort gå´re

Jag hinner inte skriva i nån ordning. Dagarna går så himla fort. I fredags hämtade jag hem Rickard. Grabbarna har tröttnat på att leka flygtaxi så de hade turen och fick stanna hos Nova aoch Oscar. När vi kom hem så bjöds det på jordgubbsvin på den nybygda trappan... Kanon och så bestämdes en gemensam grillning.
Som vanligt när Linda och jag göra knytkalas så blir det massor med mat... Samma sak varje gång  - vi mumsade och hade trevlig tills långt in på småtimmarna.
Kul!!

Lördagen rivstartades med frukost buffé hos Maja å Marias café. Trevligt värre. ca 80 gäster va där och åt frukost. Egen gjord musli, bröd i alla valörer, marmelader och bär... MASSOR av godsaker. Du som missade att gå dit har chans nästa lördag.

Dagen förflöt med lite av varje, fick besök av Nelia å Mira. Rickard och Robert gjöt nå plintar som är till vårt nya husvagnsförråd.
Själv påtade jag på med lite packning av husvagnen - Idag är det campingdags. Mot Solle å Nipyran.

Man tar med sig på tok för mycke men man vill ju ha det som hemma på nåt vis... Nä nu tar jag mig en påtår, och sen måste jag bära ut lite kläder i vagnen... drar väl iväg nån gång fram på dagen.

Inga kommentarer: