måndag 30 april 2012

Nyttig!

God morgon... idag är det sista april... snön är snart borta och imorgon är det MAJ.

Jag har just ätit min gröt... tänk att jag känner mig så duktig när jag äter gröt å särskilt när det sker 4 dagar på raken. Då känner man sig nyttig.

Jag har onyttigat mig också, varken motionerat eller odruckit kaffe... KAFFE har jag fått flera koppar av men ändå så ska jag nog toppa det med lite till innan vi åker till stan och köper bomber. Barnen måste ju få smällare.

Vi hade även tänkt göra oss en sväng till mormor men där gick vi bet. De drog till stugan så vi ses väl nån annan gång. Vi får väl hitta på nåt annat...

Bäst att sätta fart om man inte ska vara borta hela dagen!

Ikväll är det sång och musik på Baptistkyrkan - sen sedvanlig brasa... VÄLKOMMEN VÅR!!!!

Inga kommentarer: