söndag 1 april 2012

Lurar dag...

Jag har än inte råkat ut för nåt april skämt... Tror jag iaf. Snön som kom inatt är ju på riktigt även om man hade önskat att det hade varit ett skämt! Nu räcker det med vinter!

Idag har jag tjuvstartat min födelsedag. Har haft mamma, pappa och några Näsströmare på besök. Paket har jag också fått.
Här har fikats och surrats hela dagen.

Igår var det en rätt så lugn lördag - hängde med familjen Jacobsson till Bredbyn på pizza ätning. Trevligt som tusan.

När det blev dags för ljussläckar timmen så gjorde vi "mört" och gick te byn... Där kom vi överens om att vi hade ju helmörkt innan jul när det va strömlöst så vi har ju sparat massor av ström.

Nu har gästerna åkt hem och kanske kommer det några fler innan det är kväll... Grabbarna är ute och cyklar - Rickard spelar innebandy och jag har fixat middagsmaten. Lutar mig tillbaka i soffan och gör ingenting för en stund - Skönt!

Inga kommentarer: