tisdag 6 juli 2010

Packa packa...

Här pågår operation packa för Harpsjöläger... Nu är väskan snart klar, sovsäcken tvättad... godis, ficklampa och lite annat...
Malin och jag har även satt upp tältet på backen - gick ju hur bra som helst, man kan tro att vi inte gjort annat!
Efter det blev det mos och korv hos henne å så lite födelsedagsfirande av Nelia... tårta fick vi också.
firade lite i förskottsväg eftersom det är för "körigt" imorgon.

Nu har jag tvättat bilen och skrubbat husvagnen lite. Sitter och lyssnar på Allsång på Skansen. Ska göra en röjning här inne också!


Dagens stora överraskning - en stor blombukett från älsklingen!! inte illa!

Nu återstår det att få grabbarna i säng - inte det enklaste när alla är sommarlediga - men om det ska bli nåt läger så är det bäst få lite sömn!!

Såg även att det landat en annan bloggerska på byn - en från den södra delen av landet - Välkommen hem!!

Gårdagkvällens sommar-mys va iaf uppskattat va jag kan förstså - det betyder att vi måste göra om det igen!

1 kommentar:

lantislygdman sa...

Oj!! Vilken fin bukett!! Din trolovade har minnet i behåll ser jag....Min är ju lite äldre....