torsdag 8 juli 2010

Modernt läger

Slängde ut en liten fundering på Facebook igår om hur det gick borta på lägerbacken - Fick stax svar att Axel som som en stock efter 3 sagor och lite godis... De är moderna där borta på backen - facebook i mobilen... Vi föräldrar kan vara lugna!

Jag känner mig stolt över Axel som verkligen sov i tältet - men han va då så fast beslutsam att han skulle sova där men man vet aldrig när kvällen kommer...

Nu ska jag snart väcka Nils, han ska få gå till farmor medan jag åker till Umeå och hämtar hem gubben.
Sen blir det paktetköp för hela slanten... Ska både köpa nåt till Nils från oss och från mormor... Sen måste ju Nelia också få paket!!

Det verkar populärt att fylla år den här tiden på året - Idag är det HARRIET JACOBSSON som ska firas. Stort grattis från oss!!

Bäst att gå och fixa till sig om man ska komma iväg nån gång. Å du, än fast solen inte skiner just nu som kommer det att bli en gassande dag tror jag.
Ikväll är det återigen ERNST!! - Me like -

Inga kommentarer: