måndag 5 juli 2010

Lata dagar i solen!

Sommar sommar sommar!
Vi har haft en härlig dag! Så sammanfattar vi det hela. Tog först en förmiddagskaffe med grannfrun och dotter/döttrar... kaffe och bullar - från igår. Sen va det bad som gällde. En heldag i Vika. Jo, till och med jag badade... va visst bara svägerskan som inte vågade sig i plurret men i nåt svag ögonblick lovade hon bada innan augusti om vädret håller i sig!!
Efter badet drog jag en sväng till svärföräldrarna som har Stockholms främmerne. Inga-Lill och Jerry är på besök. Där fick jag mig en sommardrink... och sen bar det iväg hem... hade lovat brudarna en sommardrink ur ERNST boken... jordgubbar, rom och is... MIXAT - blev som en kräm... som smälte i munnen... mycket mumsigt. Vi provade även med hallon och det blev väl så lyckat.

Här sitter brudarna och ska just smaka på Ernst-drinken!!

Vi lever semesterliv och trivs med det...
Imorgon är det en speciell dag men den speciella personen dyker ju inte upp förrän på torsdag så jag får väl spara pussarna tills dess... Vi har nämnligen förlovningsdag imorgon... 6/7-2002... man börjar bli veteranförlovad!!
Skickar en cyber-puss till Stavanger!!

Inga kommentarer: