söndag 4 juli 2010

Friskt!

Det märks att det har varit lite sämre väder idag. Bloggläsandet har ökat och det borde väl innebära att folk har hållit sig inomhus. Nu har det ljusnat och det är friskt ute... härlig ren luft.

Vi fick oss lite kanelbullefika på altanen med Oscar och Nova med tillhörande mamma. Blev också "Bamse-pantomim-spel... men oj va det är lätt-antänt med trötta barn - tror att alla hann gråta en svätt för både det ena och andra innan var och en gick hem till sitt.

Nu hade jag tänkt se nåt bra på tv men det är som vanligt lika dåligt - man har tusen kanaler men inget man fastnar för. Just nu så visar SF kanalen "Scener ur ett äktenskap" - såååååååå fruktansvärt dåligt. Kan inte vissa filmer få pension???
Men jag behöver ingen film - slängde en blick på diskbänken och tog genast beslutet att röja bänken istället. Sen blir det nog sängen och nåt trevligt kryss... ett bra sätt att somna på. MEN å andra sidan kanske man skulle ta å lösa melodikrysset på nätet när man är klar med disken... måste ju se om jag också klarar det. Missade ju min kryss-date igår eftersom jag va på möte. Istället för mig kallade hon in två andra musikexperter... bäst att hålla sig uppdaterad så man inte blir utbytt!!

1
X
2
=
Diska
Kryssa
Sova...

Natti natti

Inga kommentarer: