tisdag 11 februari 2014

Urk!

Maginfluensan är väl det dåligaste som finns... Nils fick en släng i natt och det innebar att jag fick vara hemma idag... Som vanligt en massa samtal före kl 8
Sms till Gullik: jag ska inte åka med dig, Nils är sjuk
Sms till kollegan: Nils sjuk - jag vab
Sms till chefen: Nils sjuk jag vab
Samtal till tandis: kommer inte idag, Nils sjuk - ny tid inbokad...
Samtal till fritids: Nils sjuk!
Samtal till skolan: Nils sjuk!
Logga in på forsakringskassan.se =Vab!
Sen kan man ta hand om sjuklingen och riva ur sängkläderna... Inte för att det hänt nån olycka utan för att jag hatar magsjukebaciller! Skulle finnas nån dödande spray att spraya ut i huset.

Nåväl - själv mår jag prima! Måste kanske ta en Gammeldansk till kaffet... Det närmaste en dödande spray man kan komma! Medicin ska väl smaka dynga om det ska ta nåt ;-)


Inga kommentarer: