lördag 1 februari 2014

Å jävlar va ja flög...

... I en båge vid å hög!!
Känns texten igen? Jo då... "mer å mer å mer"
Snön faller, å plogbilen är ute å rör på sig. Jag va också ute och rörde på mig. Sprang till kyrkan å tebax. Gick helt okej men det va lite moddigt. Mötte plogbilen i herrgårdskurvan... Å hade jag inte hoppat åt sidan hade vi nog kolliderat... Fast det va en klok och förare som körde lugnt å fint. Kom ändå att tänka på den där sången som sjungits inte bara en gång på vägen hem från nån dans... Längst bak i Mosjöbuss,  nån fler än jag som minns??
Nu ska jag softa i soffan. Vinterstudion och ett glas C-vitamin. Jag har ju varit ute å grejsat hela dagen!!

Ja, just ja - Den där som sköter om Run keeper satelliten har lite att pyssla med. Jag blev blåst på halva sträckan, bara hälften av min springtur blev registrerad #morr#

Inga kommentarer: