söndag 2 februari 2014

Solberg tur å retur!

Nu har vi varit å firat Daniel Öberg som uppnått den perfekta åldern 40!
Ett trevligt kalas som hölls i Solberg. Grabbarna tog med sig slalomskidorna och åkte kvällsåket... Dessutom fick de tillbringa hela kvällen med bästisen Emil!!
Jag fick äran att köra ikväll å även tillbringa kvällen med trevliga vänner! Det är så länge sen vi träffades Marina och jag... På tok för länge sen! Men så kul när man äntligen ses!
Träffade även några trevliga Bredbyn bor jag inte sett på länge! Kul.

Nu är grabbarna och jag hemma - vägen från Solberg va fin fin å det gick otroligt fort att komma hem. Solberg ligger ju bara en grisblink bort!!
Rickard blev kvar på kalaset och hittar nog hem på småtimmarna... Tur de har en säker chaufför från Önskan!!
Skyll inte på mig om huvudet värker imorgon, hi hii, nu ska iaf jag gå och lägga mig... Vi har två viktiga hockeymatcher imorgon så då ska Volvon ut och åka igen. Natti natti
Å tusen tack Daniel och Marina för en trevlig fest i glada vänners lag! Miss you!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja, vad säger man. Det gäller att dela på bördan och ansvaret.