torsdag 20 februari 2014

Att lura sig själv!!

Ibland är man bara för galen... Idag när jag gick ut på min promenad så va det så där "fjälligt" Kanske inte lika mycke snö som i Fjällen men ändå... rimfrost i träden och vinter...

Jag har många gånger sagt att jag är avundsjuk på dem som har en stuga här i Skorped... kommer hit och har sportlov, påsklov osv... Så varför inte låtsas att man själv är här på semester??

Jag lekte med tanken... JAPP, nu är jag på semester i min "stuga"... Efter frukosten tog jag en promenad med min stuggranne... Trevligt och när vi nu äntligen träffas så bestämdes det att kaffe på promenaden skulle det bli - vi är ju ändå på semester...
Vad gör man när man kommer till sin semesterort... Softar, fixar, gör lite som faller en in... så jag tog och fortsatte med det... Det gäller bara att lura sig själv.
Grabbarna slutade tidigt i skolan idag så de har varit ute och åkt matta i grusgropen... precis det man gör när man är ledig..

Kanske svårt att beskriva känslan men tanken är ändå kul på nåt vis.

Nu ska jag röja upp lite i den här stugan... fundera på vad vi ska äta och sen får vi väl se vad vi hittar på!!

Ha re bäst mina vänner!!

Inga kommentarer: