söndag 9 februari 2014

Blötsnö

Snön är as tung just nu. Har skottat lite men den va inge kul!

Nils och jag har varit i Bjästa på match. Jag hade tjänstgöring i båset... Alltid lika spännande, lite strul vid en utvisning men annars gick det bra. Man måste ju få vara nybörjare.

Kb förlorade men för Axels lag blev det vinst i Härnösand.

Helgen har förflutit. Vår lilla afterwork i fredags blev lyckad... Äntligen fick vi träffa lite vänner över några öl och lite mat. Vi höll ut till kl 3 på natten, det är inte klokt va tiden går fort på nattkröken.

Imorgon är det jobb igen... Jag har just gått igenom veckans träningar och matcher plus en cup... Ser ut som att mitt schema är rätt späckat de närmaste 7 dagarna - plus att jag blir gräsänka... Pussel pussel pussel.... Med lite flyt ska jag nog få ihop det!

Inga kommentarer: