lördag 22 februari 2014

Mello feber!

Nu har vi sett melodifestivalen, ja, ingen större succé. Några kända ansikten - givetvis från Skorped!

Vi har haft en hockeydag, en bra med både vinst och förlust... Imorgon tar vi nya tag... Match i Bjästahallen.
Livet rullar på, och snart är det måndag igen. Precis som det ska...

Nån som såg Mia på Grötö i onsdags? Lotta Engberg va på besök, hon hade en skön livsstil, det finns bara bra dagar... En regnig dag är en bra dag också... Man kan ju inte göra nåt åt det iaf. Jag önskar att jag kunde känna likadant. Det gäller att hitta glädjeämnen i varje dag! Kanske inte helt lätt men jag ska banne mig tänka så också.

Konstigt, när jag satte mig för att skriva hade jag massor av ord som ville ut men nu blev det helt tomt... Jag är väl bara så himla nöjd och fridfull just nu... Så det är väl bara att njuta!!

Imorgon blir det en ny träningsdag, som jag skrev tidigare är jag ingen vidare motionär... Genomlider min runda med känslan man får efteråt. Jag vill bara bli klar, måste ladda mentalt och då finns ingen återvändo... Så jag får väl börja redan nu, förbereda mig mentalt... Då ska det nog bli bra ( bli av).

Fy vale vilket mega-super-tråkigt inlägg det här blev men se det går inte att göra nåt åt... Vissa dagar är bara så!
Om fyra månader är det midsommar... Hej å hå va fort det går... Vilken härlig tid vi har framför oss...

Sov så gott... Dags att kalla in katten, blåsa ut ljusen och hoppa i säng! Drömma sött om - haha, det säger jag inte, jag berättar inte allt... Några hemlisar måste jag få ha! Och även om jag skulle prata i sömnen är det ingen som hör mig... Babbel-babbel...

Inga kommentarer: