måndag 10 februari 2014

I brist på egna!

Dåligt med bilder idag, snor en ur telefonens egna...
Vilken speciell dag det här blev. Allt liksom blev precis tvärtom vad jag planerat och tänkt. Men det blev bra ändå.
Fick ett dystert och tråkigt besked idag... Livet har tagit slut så även en djävulsk sjukdom. Det tåras o ögonen hur orättvist livet är. Det är även 6 år sedan Robin lämnade jordelivet - tragiskt, tråkigt och orättvist. Vem är det som styr och ställer på just den här fronten?? Å vi andra som inte har en dödlig sjukdom, vad klagar vi över?? Lite trött och snorig... Lätt illamående... Det går iaf över!!
Alla har vi våra små krämpor och klag-dagar... Nåväl - det kommer bättre dagar. Jag hoppas på en riktigt bra dag imorgon!!

Livet är precis som bilden... (fundera på det) jag har iaf min syn på det...
---
Fy vale va lat jag är... Trodde jag skulle hinna motionera idag men tji fick jag... Kom hem, åt en rejäl middag (fil å flingor) sen drog jag på Mackmöte... Kom hem och skrev protokoll... Spanade in lite "detta har hänt i OS idag" sen hoppade jag i säng. Å här ligger jag nu.
God natt Gott folk! Va rädd om varandra! Njut av stunden! Njut av livet och alla lyckliga stunder, kramar och fina ord!!

(gissa om det är svårt att skriva blogg och lyssna på talbok samtidigt) ¿¿¿???

Inga kommentarer: