fredag 28 februari 2014

Ego booost!!

Vilken dag, vilken vecka... Jag är nog jätterik... inte på pengar kanske efter att ha betalat månadens räkningar men jag är rik på så mycket mera.
Märkligt nog så känner man av det mer vissa dagar... Idag känner jag det massor!!!

Att bli fylld av bubblande glädje och nöjdhet. När man känner att man har så många snälla och goda människor omkring sig... Då blir jag glad. Det är precis samma känsla fast tvärt om så klart som när man känner sig värdelös, ensam och sämst...

Det är svårt att sätta fingret på vad det är.

Om nu någon har missat att jag varit till frissan idag så, ja, jag var till Bjästa idag och klippte och färgade mitt hår... slängde ut en bild på fb... eftersom jag inte har bytt profilbild på flera år så var det kanske dags. Snacka om egoboost... Alla är så snälla och säger fina ord och "gillar"... även om det bara är ett "gilla" så blir man glad iaf... Det är det som är det fina med FB... enkelt att gilla nåt!
Jag har pratat med flera idag som gjort min dag... pratat genom SMS, e-mail, snabbmeddelanden, pratat på riktigt... ja alltså face to face (så där som man gjorde förr i tiden) ;-)
Just nu känns det som jag har så himla många omkring mig som är så snälla och omtänksamma! TACK ALLA fina! Rikedom!
---
Nu ska jag och Nils mysa... Det är ju bara han och jag hemma den här helgen. Rickard och Axel roar sig i Umeå på CUP. Jag va så nyfiken och se en av matcherna så jag fixade "Live arena" - 59 kr/månad... så imorgon blir det till att bevaka KB killarna från soffan... lyx!!
---
Nu säger jag bara ... VARMT VÄLKOMMEN till vår nya stora barnfamilj som ska flytta till Skorped!! Det kommer att bli toppen, å jag hoppas att mina svar på frågorna va till nytta och att ni ska trivas

De blåser bra vindar just nu!!

Kramelikram!!


Inga kommentarer: