onsdag 2 oktober 2013

Springiga ben?!

Ledig dag, solen skiner, mobilen tankad med bra musik - va ska man skylla på?? Latmasken möjligtvis. Men jag segade mig ut å sprang 4,5 km. Inte så tokigt när det är gjort. Lyssnade bl a på "free like an Eagle" Talk of the town - nostalgi på hög nivå från CUF tiden - dans i Bollsta eller va det Nyland?? Ja roligt hade vi iaf, Falkarna, Häggdin, Sjölund, Cia, Biggan, Kicki, Pajen, Wibern, å sååå många fler... Glömde jag Nisse å Svea??!! Ja jag glömde nog många. Hur kom jag in på det här spåret? Jo, musiken jaa, Måste nog skriva mer om min tid i CUF... Mest bara för att själv få tänka tillbaka å minnas å kanske påminna en å annan hur kul vi hade!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg mitt namn nämnas! Blir nästan lite tårögd när man tänker tillbaka på CUF-tiden. /Vibern