onsdag 23 oktober 2013

Ris och ros!

Efter gårdagens Ris till Hallstaberget så fick jag respons ganska så snabbt. Länkade vidare blogginlägget på facebook å då tog det skruv!!
Redan vid midnatt fick jag ett svar från Alexander på "berget" - han ville att jag skulle höra utav mig på hans mail så nu får hotellet en "Mini-Ros" att de har hört utav sig... vi får väl se vad det blir för fortsättning. Det konstiga är att telefonsamtal och mail funkar inte men med facebook går det hur snabbt som helst. Bra i och för sig!!

Så dagens miniros går till Hallstaberget... och vem vet - rosen kanske växer - den som lever får se!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Det där har vi prövat också...
Man ringer till ett företags kundtjänst med ett problem och det är helt omöjligt att göra något - "Nej, det går inte, det där avtalet är bundet i två år, det går inte att ändra, nej tyvärr..."
Då skickar man samma fråga till företagets Facebook-sida och då är ALLT möjligt. "Ja, det ska vi ordna, inga problem, vi gör så här..."
Konsumentmakt via Facebook...
/Marianne K