onsdag 2 oktober 2013

Fantastiskt!

Dagen började vid datorn och dagen verkar också sluta på samma ställe.

Det jag hade tänkt idag blev väl bara hälften men också en massa som jag inte tänkt är gjort. Två stora klumpar älgkött blev skivor och har fått puttra några timmar... 2 kg kyckling är stekt och klar att hoppa in i frysen inför kommande panikmiddagar. 2 paket köttfärs blev tacos - gött å finna å särskilt till helgen när vi ska ha barnvakt och vi själva ska på galej! När jag ändå höll på så snodde jag ihop en äppelkaka - typiskt mig att röra ihop tusen saker.

Ikväll har vi även hunnit på bygdegården och knäppt lite bilder på Vi Unga ungdomarna... ska använda bilderna till en nominering.
Det blev inga superbilder eftersom det va så mörkt och mysigt i lokalen men vi får väl se om de går att använda.
Rickard håller till nere i Docksta - han har ett otroligt tålamod må jag säga - han är då inte lat iaf.

Jag känner mig helt tokslut på så jag tror jag tar och packar ihop och går och lägger mig.


Inga kommentarer: