fredag 4 oktober 2013

Så glad man blir av "Trevlig Helg"

Fredag med städ och allt vad som hör till... jag plockar och grejsar med både det ena och det andra... småjobbar lite också än fast jag är ledig men ibland är det bara så att saker måste göras NU! Helt okej i min smak bara det håller en rimlig nivå! Däremellan lite ideellt arbete...
Bäst av allt är att maila på fredagar... för då får man "TREVLIG HELG" också nåt som passar min smak! Det betyder förhoppningsvis att "nån" tänker på mig och önskar mig nåt bra!!
Såååå... till alla från mig...

Kramelikram å law law - Katrin!!

Glöm inte att det är kanelbullensdag - har man inga kanelbullar hemma kan man ju alltid åka till Lännäs å vrålfika - såg föresten att Skorpeds Antik & kuriosa finns där nu - gör ett besök redan ikväll!

Inga kommentarer: