onsdag 30 oktober 2013

November lov!

Idag har jag haft min lediga dag... Steg upp i ottan, 06,00 närmare bestämt... det bara blev så, trodde att katten skulle ut och att Rickard redan åkt på jobbet... Det hade han inte men Juni ville ändå ut.

Ja ha... då va jag ju liksom ändå vaken. Kokade kaffe, drog igång en tvättmaskin... plockade och hade en mysig morgon. Dagen blir vansinnigt lång när man startar i tid.

Har hunnit AFÅa tre skåp, dammsugit och skurat. Blev även en skjuts till Bjästa - Nisse skulle på träning. Axel fick vila idag eftersom hans hals fortfarande rasslar.

Ikväll har jag haft trevligt besök på kaffe... en härlig pratstund och lite buzzande för locobase. Min andra tub som är ute på vift.

Imorgon ska vi ut på äventyr... tre brudar och två killar. Kaffe, mackor och lite annat ska med på utflykten. Det ska bli en rolig dag för stora och små... Framförallt en lång dag kan jag tro. Vart vi ska å va vi ska göra?? Ja, de får ni veta imorgon för nåt måste jag ju ha att skriva då också. Tre börsar är laddade så en å annan krona ska vi väl kunna sätta sprätt på.
Sommarens kulturella resa blev liksom aldrig utav så nu blir det väl åtminstone en resa men det där kulturella vet jag inte om vi skippar - Huvudsaken är väl att vi får fika efter vägen!!

Dags att stoppa två små grabbar i säng - med paddan å bonde söker fru.

Inga kommentarer: