fredag 11 oktober 2013

Fredags-feeeeling!

God morgon!
Veckan är överstökad och stök passar nog bra just denna vecka.
Det har varit ett enda rännande hit och dit. I tisdags for vi till Härnösand... Onsdag skjuts till Bjästa och så vidare till Docksta, Torsdag Övik, Kramfors, Bjästa, Skorped... Ett himla farande hit och dit.

SV hade en HLR utbildning för hockeyledare igår så jag hade lite fix innan, kaffe å kaka måste man ju få när man går kurs...
När det va fixat så drog jag vidare mot Skorped, fixade lite mega-snabb mat eftersom jag skulle på föräldramötet på skolan - Jag och några till hade lovat att fixa fika så jag hann precis koka kaffe och halvtina min kaka... Tänk att det hela tiden ska vara så ont om tid.

MEN idag har jag tid... Ledig fredag, ska en sväng på Bredbyn och så ska jag fixa lite här hemma. Städa och få till nån rolig hockeyuppladdande mat - Axel ska spela Cup i helgen så då gäller det att ha energi i benen!! Gud så spännande det känns. Det ska nog gå bra... men det är mycke som ska klaffa!!

Ha en fin fin helg - ha en fin fin fredag... ha´re lite bättre än bäst helt enkelt!!

Inga kommentarer: