tisdag 23 september 2008

Nu har jag slarvat...


... men det blir alltid så när Rickard kommer hem. Vi har fullt upp med allt och att sitta vid datorn och slöskriva blir liksom inte av. Vår helg var ganska så intensiv, vi hade kompisar på middag, barkade stockar till vår blivande sommarstuga.... ett steg närmare för varje stock kan man säga MEN nog ska man ha tålamod om man ser på högen med barkade stockar och tanken på att man en dag ska sitta i en stuga gjord av dessa träd!! BRA kommer det att bli - jag lovar - om jag så ska vara 80 år så ska jag någon gång i denna blogg skriva NU ÄR STUGAN KLAR - nästan iaf. För klar blir man väl aldrig med stugprojekt....

Det blir iaf fler och fler som läser mina små rader... skoj! Idag har det varit fullt upp från morgon till sen kväll. Jobb och möten i en enda röra. Va ensam på jobbet tills kl 14.00. Jobbade över till 17,30

Ikväll hade vi ett extra gruppmöte med kultur och fritids allians grupp. Vi träffades på UH kl 18,30 och kollade på budget och morgondagens handlingar. Vi har alltså nämnd imorgon och JAG ska vara med. Inte helt lätt att komma ifrån alla gånger men imorgon ska jag ta mig den tiden. Ska bli spännande att få svar på alla våra frågor till tjänstemännen och (S)

Nu ska jag gå och sova så jag skriver mer en annan dag!

Ajöken!

Inga kommentarer: