måndag 29 september 2008

Ännu en helg har dragit förbi


Det är inte klokt vad fort en helg kan gå. Trevlig va den i allafall. Ifredags kände jag mig totalt överkörd. Fattar ingenting men efter lite vila med Nils och lite film så kändes det bättre och orken kom tillbaka. Blev också bjuden på mat hos Rossi så det va ju ännu bättre!! Lördag började med cirkelldarutbildning på Hampnäs, en heldag kan man säga. Man är ju van att sitta på skolbänken själv men den här gången hade jag en annan roll. Jag satt mest och va behjälplig med lite av varje....

När kursen va slut drog jag iväg till Swedbank Arena och såg MoDo vinna över Djurgården. Axel, Nils och Rickard va redan där. JÄTTEKUL! Det är bara såååååååå himla kul att se på hockey. Axel köpte en ny hockeytröja - jättebillig - 395 kr Men det va den värd!

Nu ska jag gå och röja lite i huset. Rickard har åkt till Norge idag och vi har varit på Stor och Liten på kyrkan. Skriver nog mera ikväll!

Inga kommentarer: