tisdag 30 september 2008

Inget vidare idag

God kväll... burr nu är vintern här. -4 grader i morse... kallt tycker jag! Jag gillar inte det här klimatet det är bara så. Visst, friskt och så men jag FRYSER!
Har suttit och surfat runt lite och hittade en hel del bra sidor om distansutbildningar... kanske vore nåt att testa.... MEN man ska ju hitta rätt utbildning också - Dumt att välja fel som nån klok person sa! Jag gör ju ständigt misstag så det där med utbildning lägger jag nog på hyllan tills jag verkligen VET vad jag vill.... om man inte alltid väljer så himla rätt jämt - vad gör väl det? Som Mamma Mu skulle ha sagt!
Nej jag har absolut inget mer att skriva idag - ska till Härnösand på en jobb-utbildning imorgon. Ska bli bra tror jag, träffa lite trevligt SV folk från länet.
- Sitta själv i bilen och lyssna på RIX mogonzoo... kan det bli bättre?!

Natti natti

Inga kommentarer: