fredag 15 mars 2013

Hem ljuva hem

Idag har jag varit i Härnösand på SVs årsstämma och i samma veva lyssnat på Skidskytte pensionären Helena Ekholm...
När jag kom till Bjästa så hann jag köra emot farmor och hämta upp mina träningstroll... medan grabbarna tränade ställde vi föräldrar iordning inför cupen imorgon. Skalade MASSOR av morötter under galna och glada skratt... vi har verkligen kul ihop vi hockeyföräldrar.

På hemvägen fick vi med oss två brudar - Nelia och Mira ska sova hos farmor inatt. Jag och Nils åker halv 7 imorgon till Bjästa, då är det dags för CUP!!
Axel sover så länge han har lust och knallar sedan över till farmor - vilken tur han har som inte behöver hänga i hallen hela dagen.
Vi kommer nog hem sent så jag hoppas att det är KB som står som segrare!

Kakorna är placerade i bilen så de inte blir glömda, även toasten som jag just tillverkat ligger på samma ställe. Skulle just va kul att inse att man glömt ta med det imorgon, därför blev bilen en bra plats, den ska jag ju absolut ha till Bjästa.
Passade på att åka och tanka också så då är det gjort, antar att det känns så där lagom drygt att göra imorgon bitti.

Nu ska vi se lite tv och sen är det sova sova sova som gäller. Inatt vet jag inte ens om jag hann somna. Hade så svårt att komma till ro. Va för många tankar som snurrade runt i skallen.

Ha en fin fredagskväll alla!

Inga kommentarer: