torsdag 20 december 2012

Jullov

Vad är väl en jul utan hyacint?
Jag fick den här fina av av Vivi-Anne....
Tack snälla!
Årets julkort!
 
Nu har jag jobbat färdigt, på kontoret iaf. Har en del ringning kvar... Gör det imorgon så är det gjort sen. Fick den här fina hyacinten av min arbetskamrat, tack snälla Vivi!
Idag blev jag klar med julklapparna, målgången gjordes 12,48... Känns skönt!
Packade ihop vid 16 tiden... Med en massa julklappar till mig å grabbarna gav jag mig iväg hemmåt, gjorde ett stopp för lite julöl och vin... Kan va bra å ha om det kommer nån männisch på besök.

Vidare mot Själevads posthantering, skulle snabbt skicka ett paket söder över... Gick det fort? NOT. Där står "vikarien" (som en Överåbo uttryckt sig...) Med all respekt för "ny på jobbet" började mitt tålamod tryta, men jag höll mig. Dessutom påstod hon att det var skrymmande... vilket jag mätt och kollat att det inte var... MEN skit samma - Paketet åkte iväg och förhoppningsvis landar det dit det ska imorgon. Posten har hårda tider så här års...MEN jag bara undrar... VART ÄR ALLA JULKORT? Har folk helt släppt alla traditioner? Några kan man lita på - tack och lov!
Nu ska jag sova... För att orka upp imorgon - jag är ju faktiskt LEDIG! Ska fira ned havrekex frukost... God Jul på er! 

Inga kommentarer: