söndag 2 december 2012

Första Advent

Nu är vi inne i adventstiden - synd bara att jag inte alls hinner med det jag har tänkt. Jag hinner inte ens blogga i nån ordning.
I fredags va vi till Härnösand med jobbet. Kom hem och försökte få till lite adventsstämning i huset... fast det går si så där när man känner sig allt annat än pigg. Jag hostar och kraxar, känns som någon skjutit mig i ryggen. Hoppas på bättring snart så man orkar nåt.

Igår va jag i KB hallen och krängde 150 hamburgare på två timmar... Sen drog jag vidare till Svedjeholmen för att kolla när Nils spelade match. Alltid lika roligt. Axel köpte två lotter och vann på båda. En ratt/gaspedal grej till PC eller PS3... passar ju bra eftersom han får ett PS3 i jultidningspremie. Den andra vinsten va ett LUSEN-spel.

På vägen hem hämtade jag och Axel ut jultidningarna så nu gott folk - skramla fram nå kontanter för snart kommer vi med era beställningar.

---
Idag har vi varit uppe med tuppen. Klockan ringde 05.50. Axel och Rickard skulle till Umeå på sammandrag/Cup - lycka till!!
---
Första ljusest är tänt... Nu går det undan... bäst att se över julklappar och annat som hör julen till... jag antar att paniken kommer att infinna sig även i år!


- Julen gör mänskan go och glad!

Inga kommentarer: