fredag 21 december 2012

Idag eller ?

God morgon!
Kaffet är drucket och det blev en leverpastejmacka istället för havrekex. Har inte fått något gjort än så länge. Funderar på att gå ut och skotta lite snö, ruska fram alla fina granar för nu är det många som vill köpa gran... tänk att det är lika hos alla - sista-minuten-symdromet.

Sen har jag en massa annat som ska fixas - baka lite, städa och kanske är det så att granen ska in redan ikväll. Imorgon verkar det mesta gå i hockeyns tecken för grabbarna - själv blir jag nog hemma så då ska jag väl hinna ett och annat.

Jag undrar så om alla leveranser hinner komma i tid. Ringde om Nils jultidningspremie och den va visst på väg.
Fick ett SMS från CDON att paketet är skickat... hinner det fram i tid... knappast... MEN det ska väl gå på nåt vis ändå

Ja, så va det detta med jordens undergång... Är det idag 12.15 som det smäller och man har stressat helt i onödan hela december?? Det är inte utan att man undrar... MEN å andra sidan varför skulle det bli så just idag??
Jag tror det kommer att går bra och om inte så må det väl va hänt.

IDag får barnen jullov och det tror jag är behövligt på alla sätt och vis. Barnen är trötta och bleka och helt orkeslösa... Nu ska här laddas batterier.

Kram på er...

Inga kommentarer: