onsdag 21 november 2012

Mysigt!

Ikväll har jag mysat med gullungen Tuva - Hon va i Skorped och hälsade på och då passade jag på att träffa henne också... Medan hennes föräldrar skulle äta tog jag henne i mina armar och vad är väl underbarare än ett rejält smile från en bebis... Jag tror bestämt att hon gillar mig. Hon blev lite grinig men med lite vyssande och trallande så somnade hon hos mig och det va hur mysigt som helst.

För övrigt så ber jag tusen gånger om ursäkt för att jag är den pyroman jag är. Skulle bränna upp nå rat idag. I samma hög låg några gamla bräder som var blöta och knappt brännbara, de tog fart men pyrde mest... Dimman låg tät över byn och det var absolut inte min mening att förpesta hela omvärlden! Gjort ä gjort... - tänt va´re här!

Imorgon är det jobb... Jag känner mig trött så jag ska hänga en tvätt och sen ska jag kasta mig i säng.

Glöm inte att bibblan är öppen imorgon - Far dit å låna nå böcker vet ja!!

Inga kommentarer: