onsdag 7 november 2012

Kul å okul

Detta kom i min brevlåda förra veckan. Två biljetter till Mitt Kök mässan i Älvsjö. Åh va roligt det hade varit att åka dit men när man bor långt från huvudstaden är det inte så lätt att få till det med allt. Jag funderade ett tag att ta tåget och åka än fast det skulle bli lite struligt här hemma... MEN då är det så att Nils har sin första hockeymatch på lördag
-Mamma, visst ska du se min match??
- Ja, så klart jag ska.. det kan jag väl inte missa!
 
Nu är det väl inte bara den anledningen... en av anledningarna. Jag har iaf skickat biljetterna till Inga-Lill i Stockholm och önskar henne en en trevlig dag i Älvsjö. Kul för henne och kul för mig att det blir någon som använder biljetterna. Ta en kopp kaffe hos Löfbergs åt mig!!
Inte tu tal om att biljetterna är resvana... Stockholm - Skorped - Övik - Stockholm.
 
Jag vann iaf!
 
 

Inga kommentarer: