måndag 19 november 2012

Laddar för tidig morgon

Visst fattas det en bokstav i ett ord?!
Just nu känns det som en evig väntan på att kliva upp ur sängen... Nu?? Ja, Jag ska nämligen iväg till Gävle tidigt imorgon... Jag ska stiga upp 03.30 - ge mig iväg mot Härnösand för att där åka vidare mot Sundsvall och hoppa på en minibuss som ska ta mig och mina SV kollegor till Gävle.

Att stiga upp så där tidigt är inte det värsta - det är att somna på kvällen. Man är ju livrädd att inte kunna somna och sen inte vakna i rätt tid.

På tal om trött - imorse va det nog värsta gången jag kört till stan - man ska inte slarva med morgonkaffet... Jag va så vansinnigt trött att jag fick svänga in på Bygdegården i Sidensjö och blunda i 10 minuter... har aldrig hänt tidigare men när man känner att man är en trafikfara kan man inte göra annat. Tur att jag hade gott om tid.
Hoppas att jag inte är lika trött när jag ska köra hem imorgon natt... för jag antar att klockan blir ganska sent innan vi är hemma igen. Det blir nog inte mycket gjort på onsdag är jag rädd.

Just nu är jag så vansinnigt kaffesugen men törs inte ta en kopp bara för att jag är så rädd att bli för pigg... Fast jag tror jag tar risken - kaffet har aldrig förr fått mig att inte kunna somna på kvällen.

Snart kommer killarna hem från hockeyträningen - känns som evigheter sen jag träffade dem och ändå var det bara sen imorse vi sågs...

Man kanske måste ta sig en Mackmyra när man ändå är i Gävle...
Synd bara att jag inte dricker whiskey...  Så det blir inget av!

Inga kommentarer: