torsdag 1 november 2012

Full huggning

Ja, idag kan man sammanfatta dagen som så här, från kaffekoppen till målar penseln... och sen blev det kväll.
Jag har hållit på i hallen i princip hela dagen... MEN det tar sig... och imorgon ska jag fortsätta. Har jag tur så är jag klar innan helgen. Fy så drygt det blir av det som skulle gå så fort.

Jag är fortfarande skeptisk till det där med tapetseringen... ska bli spännande å se hur det ska gå... Känner jag mig själv rätt så kommer det nog en ganska lång ramsa med svordomar... Eller vadå nog? DET KOMMER ATT SVÄRAS EN HEL DEL... men om jag nu har den inställningen så kanske det inte alls kommer att gå så där dåligt som jag tror... LUGN och METODISK - Som att baka med en kletig deg!!
Nu hänger jag en tvätt å sen gör jag kväll! De blev sent ikväll igen.. tur att man kliver upp i ottan än fast det är semester... har liksom ingen ro att ligga nå länge på morgonen... kvalitetstiden med  nyheter, kaffe å mackan är för viktig - Alltså - jag ställer klockan på 07.00

Sov gott å akta er för alla spöken som härjar!!

Inga kommentarer: