tisdag 12 juni 2012

Svisch svooosch!

Underlig rubrik men jag kom inte på nåt så därför måste man ju skriva det som poppar upp...

Men man kan ju säga att det går undan... imorgon är det redan onsdag... Dagarna går jättefort. Idag har jag varit i Härnösand. Hade personalträff - trevligt som alltid.

Min kollega på Härnösandskontoret hade hämtat min beställning på Intersport - Tusen tack för hjälpen... Vi blev så nöjda med våra inköp. Jag var lite orolig för storleken men det satt som en smäck!!

Jag fick en stund över så jag hann gå en sväng på stan... kilade in på Gårdsbutiken och köpte kryddor och sen flanerade jag runt lite... en timme går fort.

Ikväll va det sista kvällen för motionering till Bränna... ja, organiserad iaf. Karin hade gjort jättegod kladdkaka med jordgubbar - somrigt som bara den!
Tack till alla som deltagit under våra kvällar!

Ikväll har jag roat mig med att testa en ny frisyr... mest på skoj... även lite fest-smink... ha haa... rätt kul sysselsättning. Det är ju sånt man gjorde som tonåring.

Ni har väl inte missat mitt tidigare inlägg om Skorpeds ungdomarna som är i Haiti... stackare som förlorat sin packning med alla presenter till barnen men det ska nog lösa sig. Vi viker en tumme och hoppas på att väskorna snart kommer tillbaka. Känns som det är mest synd om Kristoffer - lite svårt att låna kläder av brudarna fast bilden jag såg idag så såg han så proper ut så... Vilka underbara ungdomar vi har här i byn!!
------------------------------------------------------

Imorgon ska jag göra nåt riktigt kul - Jag ska träffa min gamla kompis Malin. Hemma på visit från Alanya.
På eftermiddan ska vi åkta till Bjästa och frisera killarna... och införskaffa lite grejs mojs inför helgen.
-----------------------------------------------------
Kvällen måste jag nog ägna åt piffningen av husvagnen - har tre som ska sova där i helgen och då måste det åtminstonde finnas sängkläder. Jag får väl ta hjälp av Axel och Nils.

Svimmel å svammel...  natti natti - Nu ska jag lägga mig och skratta en stund åt min bok som jag läser - Hundraåringen som klev ut igenom fönstret och försvann... En riktigt rolig bok så här långt!

Inga kommentarer: