måndag 25 juni 2012

Rivstart på semestern

Semesterns första dag... Jag har redan hunnit till Kramfors flygplats och hem igen. Rickard skulle iväg så vi smög iväg strax före kl 6. Körde över Myrbohöjda så på 90 minuter va jag hemma igen. Snabbt gå´re bara man kan vägarna.

Just nu sitter jag i soffan och känner mig skittrött - så där trött så jag nästan mår illa. Grabbarna sover än och snart kommer kusin Oscar... de hade visst bestämt träff här till Sommarlovs-morron på tv. Mysigt.

Jag har slukat i mig en massa kaffe men det verkar inte bota min trötthet.

Solen skiner och det känns helt okej... tydligen är det as-dåligt väder i resten av landet så jag tackar och tar emot lite finväder. Måste nog kasta på sig bikinin... bäst att passa på!

Nej, mer kaffe, och på med en tvättmaskin sen blir det lite grävning ute... har några planter som ska i jorden.

Jääääsp!!

Inga kommentarer: