torsdag 7 juni 2012

En sommarkväll!

Nu är sommar i luften. Solen skiner, det är 20 grader och jättehärligt. Ska man våga tro att det är varmare väder på väg?
Idag har det varit jobb som vanligt. Fick en jättefin blomma av en fd styrelseledamot - Tack snälla Berit, ska försöka vårda växten ömt och med alla mina trädgårdskunskaper som jag har... ha haaa... det blir svårt, hoppas att det är en enkel växt - Chokladblomma!

Grabbarna for på bandyträning och som tur va så tog Robban tränaransvaret... Själv tog jag ansvaret över min egen träning - Gjorde en Martina Haag - ställde kl på 14 minuter och sprang tills jag trodde jag skulle dö... ja, så dåligt tränad är jag.

Det har hänt nåt knas med min dator på jobbet - tror att det är nån som bor i den så att säga... Hm, inte bra...

Nåväl, nu är kl återigen 8... tycker att man inte hinner så mycket mer än att komma hem från jobbet, fixa mat... motionera och så är det time för grabbarna att hoppa i säng FAST ikväll får de vara vaken lite längre eftersom jag är hemma imorgon.

Tänk om en vecka är det skolavslutning just denna kväll - LOVELY!!!!

Inga kommentarer: