lördag 9 juni 2012

Kylslaget...

Det har varit en hektisk eftermiddag här idag... Full rulle med en massa bestyr och byggande. Vi skulle få en natt gäst men han kastade in handduken i sista hampan. Däremot har vi en lillebror som övernattar i stan... Åh, va jag saknar mitt lilla troll. Det är så tomt när inte Nils är hemma... Ja, Axel också för den delen men han sover så sällan borta. De är så olika mina älsklingar. Axel är som jag... jag va inte heller nån stor översovare när jag va liten och på nåt vis så är jag så fortfarande - Hemma är bäst!!

Nu ska Axel och jag gå och lägga oss... blir nog lite film innan vi blundar.

Som sagt, en dag med massa jobb... och många som hjälp till TUSEN TACK - vi ska nog belöna er på dagen D!!

Vad vore livet utan vänner? Ni är bäst allihop!

Kramelikram!

Inga kommentarer: