söndag 29 mars 2015

Den inbyggda klockan!

Knepigt det där med tid... Jag har varit vaken sedan kl 7 och har grejat lite i tvättstugan, druckit kaffe, kollat mail och cuponline... Min inre kl säger att den borde vara ca 9... men är snart 10.

Det brukar ta några dagar innan man kommer in i rätt ordning men visst är det konstigt att man känner det så väl.


Matchen i Stockholm går inget vidare. Modo ligger under med 1-6 och matchen är snart slut. De blev för tufft motstånd eller vad det nu kan bero på... MEN summan av kardemumman, Av 14 lag kan de sluta sämst 4:a om jag förstått det hela rätt... Då får man vara ganska så nöjd iaf.

Blåst och grått ute... En snorig Nils uppe i sängen... Tvättmaskinen snurrar och tvätten ska bäras upp och stoppas i garderoberna. Sängkläder ska bytas och dammet ska dammsugas bort... Borde givetvis baka lite idag... Fixa inför påsken och födelsedagen. Tur man har en snäll mamma som bakat mazarinrutor åt mig... De är bland det godaste jag vet.

Inga kommentarer: