onsdag 25 mars 2015

Bokat å klart!

Nu är det gjort igen... Vi har bokat resan till Turkiet igen. Den 13 juni drar vi iväg och nu va det väl klåen om vi inte ska komma iväg.
Vi blir borta över midsommar... Så förhoppningsvis så slipper man tjocksockar, täckjacka och mössa på midsommar i år!


Det här ser väl rätt så nice ut... Sol å bad å brännande skinn... Passar mig helt utmärkt. Som resesällskap tar vi med oss Näsström/Lygdmans... Ska bagagevågen äntligen komma till sin rätt?? Nu ska man väl som sagt inte behöva ta med sig så mycket... eller?? Jag och packning är ju inte helt kompis med varandra. Packar alltid för mycket. Men den här gången ska jag nog hålla igen... Eller?? Skitsamma, det blir som det blir. Jag längtar så himla mycket... De kommer att bli så himla kul!!

---
Nu tror jag att jag ska påska till det lite här hemma... Det börjar närma sig den bästa högtiden som finns. Jag älskar påsk... Inga krav, bara ledig, med goda vänner och en massa god mat...

Slänger in en glädjande påsk/vårbild av Inge Löök

Kan man bli annat än glad??
Å uppfinningsrikedomen är det inget fel på - en såndäringa avloppsrensar-grej får agera flaggstång på huvudet... Gamla gummor kan... 


1 kommentar:

lantislygdman sa...

Men, vad HÄRLIGT det kommer att bli!!! Slappa, sola, bada, äta gott å bara chilla :-)