tisdag 21 maj 2013

Så vackert...

Påsklilja...
Det grönskar....
Små spröda gröna blad... så välkommet!
Nu är det så vackert ute att det är svårt att gå in. Kvällarna är ljumma och dagarna helt fantastiska. Den tid på året som är absolut den bästa.
Att våren och försommaren ligger mig varm om hjärtat har nog ingen missat. Med tanke på förra årets vår som helt och hållet uteblev, även sommaren... ja, kan man bara med glädje tacka och ta emot våren 2013!
Jag va ut en sväng med nå sopor och hade svårt att gå in igen. Det är som sagt så vackert och ljuvligt ute att jag rakt blir glad när jag kommer på att jag inte hämtat posten, alltså jag måste gå ut en sväng igen än fast det är sena kvällen. Sen måste jag hoppa i säng så jag är pigg inför morgondagens äventyr!!

God natt världen!!

Inga kommentarer: