torsdag 16 maj 2013

Härliga dagar!

En härlig dag med sol å värme. Jag har kört sopor och gjort en massa måsten saker... Så skönt! Jag har även fått stifta bekantskap med min nya granne, Tilma. Vi köpte en present i Orlando som jag sprang över med. Så söt liten tjej!!! En trevlig pratstund med Linn å så snusa på en liten bebis - Lovely!!
Killarna har spelat innebandy och jag har irrat runt å gjort lite av varje... Tog upp några bitar älg å skar i skivor så nu kanske man får inviga grillen, om man klarar av den där moderna prylen. Ja, de gett ju bli så, gammgrillen hamnade på återvinningen så nu blire till å grilla me gasol, om man inte ska leta sig till nån granne! Men, med sol, grill å värme kommer oxå andra saker fram... MYGG, fick två rediga stick ikväll... Grrrr.
Nåväl, det hör väl sommaren till!
Ikväll kommer sambon hem och imorgon ska jag på hälsokoll i Bredbyn. Besiktning av hyggligt pigg 40 åring! Man får väl hoppas på ett OK!
En stunds sittning på altanen får avsluta denna dagen. Jag skiter i hockeyn - det är en vintersport, punkt slut!

Inga kommentarer: