onsdag 22 maj 2013

Duktiga killar

Full rulle hela dagen! Klippt gräs, grävt och grävt... Kokat sommar saft, handlat och kört in ved... Grabbarna har hjälpt till så jag har haft bra hjälp.
Vad de fick utföra själv va deras träning, jag brukar springa med dem då men idag fick jag bara en promenad... Mitt knä ska få läka hade jag tänkt... trist men lika bra att lyssna på vad sjukgymnasten sagt!!
Jag har haft en kanondag på alla sätt och vis - imorgon är det jobb!
 
Det fina vädret har bytts mot regn men det är nog bra för marken... kan nog behöva nåt blött mellan varven. Känns lite kyligare ute nu men det ser ut som att vi får fint väder till helgen igen. TACKAR!!
 




Veden körs in - som tradition - alltid en solig dag! Det känns alltid
bra när den ska eldas att den kördes in i bikini!
Det ger mig hopp om sommar mitt i smällkalla vintern!

Grabbarna hade löpträning ikväll... Duktiga killar!

Ha en underbar torsdag - jag ska läsa klart min bok ikväll så jag är väl förmodligen dödstrött imorgon men det är det helt klart värt eftersom jag är så sugen på att få veta upplösningen.

God natt!

 

 





Inga kommentarer: