onsdag 15 maj 2013

Bytt bytt...

Nu har jag äntligen kommit mig för att städa bort vintern från bloggen.

Det är ju inte särskilt inbjudande att se en startsida med frostiga träd.

Imorgon är jag ledig så det är därför jag unnar mig en kväll i soffan med blidfix och bloggande. Så här sent iaf. Nu ska jag hänga en tvätt och kasta mig i säng... det är helt otroligt vad tiden rusar iväg när man sitter och och mixtrar vid datorn.

Att våren är här finns inga tvivel om, solen värmer skönt och myrorna har letat sig in i mitt hus. JAG HATAR MYROR!! De är absolut inte farliga på nåt vis, skadar inget så vitt jag vet MEN de är så förbaskat äckliga iaf. Trodde jag hade motat dem med MYRR men icke... Det går inte att lämna nåt framme för då är de där och kryper. FY VALE!

Imorgon ska jag fara med det sista av sopsorteringen, det va verkligen full rusch där ikväll - hur många bilar och människor som helst.Det är inte klokt va skräp folk samlar på sig.
Jag gillar verkligen att röja och kasta bort - fy för fulla garage och källare men på nåt vis verkar det som att det alltid fylls på.
Hur va det nu... jag skulle gå och lägga mig - såååå jag har verkligen inte tid att sitta här. Inatt ska jag drömma om en ny härlig resa - har varit på nätet och surfat runt bland alla möjliga turistorter - å då menar jag inte Dalarna - nix, varmt och blått... hett å flott!!
Drömma är väl för tusan inte förbjudet å det bästa är att det är gratis!! Svensk sommar är också rätt gratis som tur är!

SOL gör männskan glad å go!

1 kommentar:

Anonym sa...

Asking questions are actually good thing if you are not understanding something fully, but this post gives
good understanding even.

my webpage - Rented Contents Insurance