tisdag 21 maj 2013

Motions tisdag i Skorped

Motionsfolket - njuter av att få surra lite å dricka kaffe!
Så är vi igång med motioneringen till Bränna! Massor med folk som efter lite fett förbränning unnade sig en kopp kaffe eller nåt annat gott. Alla motionärer fick en lott - några vann, andra inte!
Kul att så många deltog, nästa vecka är det dags igen...
Själv har jag varit en sväng till Härnösand idag. Innan jag åkte hem till Skorped tittade jag in hos släkten i Bjästa för att köpa en hårspray... Som slutade med en klippning! Bästa stället, Petterssons frisering, där kunden alltid får bästa servicen.
En sommar kort frisyr!!
Nu ska jag njuta av värmen på altanen en stund, slänga killarna i säng och som vanligt hänga en tvätt... Imorgon är det en ledig dag och då har jag bara en tid att passa... Vad det är berättar jag om imorgon! Hoppas på fint väder iaf!

Inga kommentarer: