onsdag 11 september 2019

Plommon!


Idag va jag och frissade mig... äntligen! Va riktigt solblekt och långhårig...
Fick med mig massor av plommon från Kerstin å Stefan - supergoda! Tusen tack!
-
Ikväll har vi varit å hälsat på hos Axel. Jag hade med mig äppelpaj, vaniljsås, sockerkaka och chokladbollar... å så några matlådor... fika på balkongen - tur den är inglasad, kvällarna blir kyligare å kyligare - höst och vinter står för dörren... hm, hur ska man krångla sig förbi två dryga årstider på bästa sätt? Än tar jag inte på mig strumpor - barfota är bäst 👍
-
Ibland vänder saker i livet hit eller dit... svänger åt håll man inte hade tänkt... bara att hänga med i svängarna - å inte kan man göra något åt det heller ❤️
-
Ny dag imorgon... å jag följer med å ser vad den dagen har att ge...

Inga kommentarer: