lördag 7 september 2019

Frieri...


Så är det helg igen. Fredagkväll det bästa på hela helgen.
Man vill äta nåt gott, något som går fort - enkelt men ändå avancerat ... går det att kombinera?
Jodå, det blev thaimat somRickard fixat👍

Igår va jag med om ett frieri...
Mycket speciellt må jag säga... med darrande röst beskrev han hur underbar, vacker, speciell deras kärlek är... -Vill du gifta dig med mig...??
Svaret på det...
Alltså... så fina ord men... jag vet inte, smickrande, lockande - men, nej tack, inte nu...
Kanske inte det svar som förväntades men ett ärligt svar iaf...
Allt detta fick jag vara med om igår... i bilen på väg hem från jobbet, utspejades på P4.
Ett frieri i radion - ett fejk... va visst någon "Nollning" på Musikmakarna där ett frieri i radio skulle ge massor av poäng...
De klarade sitt uppdrag och blåste både P4as Anton Kåren och vi som lyssnade... men nog lät det nog så "Hittepå" Jag blev rätt misstänksam... men va vet man...
Ett lur va det iaf!

Inga kommentarer: